Pomoc

Mimo, że z serwisu OutFilm.pl z powodzeniem skorzystało już kilkanaście tysiąc osób i mimo, że wszystkie zgromadzone w portalu filmy były obejrzane już wiele razy, zdarzają się przypadki, że niektórzy użytkownicy zgłaszają trudności w wypożyczaniu lub oglądaniu filmów. Ta strona ma za zadanie opisać zebrane przez nas doświadczenia, aby szybciej pomóc użytkownikom w podobnych przypadkach.

 

Kupiłem wypożyczenie (subskrypcję), a nie mam dostępu do filmu (filmów).

Choć DotPay.pl udostępnia kanały płatności on-line, które realizują płatności w czasie rzeczywistym, to zauważyliśmy, że czasami - szczególnie przy płatnościach kartami oraz ogólnie podczas godzin nocnych - informacja o poprawnym zrealizowaniu płatności dociera do portalu Oufilm.pl z pewnym opóźnieniem. Opóźnienie to wynosi najczęściej kilka, kilkanaście minut. Niestety nie mamy na to wpływu.

W trakcie realizowania transakcji, DotPay.pl wysyła do klienta wiadomość e-mail z wynikiem transakcji. Jeśli wynik transakcji jest POZYTYWNY, oznacza to także, że system OutFilm.pl przyznał dostęp do filmu (filmów). Jeśli pomimo otrzymania takiego maila, dostępu nadal nie ma - prosimy przesłać na adres poczta@outfilm.pl kopię wiadomości od DotPay.pl.

Wysłałem SMSa, a zamiast kodu aktywującego otrzymałem informację, że nie ma takiej usługi.

Prosimy sprawdzić czy numer telefonu oraz wysłany w SMSie tekst jest na pewno dokładnie taki, jak wymagany na stronie z wypożyczaniem filmu. Jeśli wszystko się zgadza, prosimy przesłać na adres poczta@outfilm.pl informację o tym podając numer telefonu, z którego wysłano SMSa oraz mniej więcej datę i godzinę jego wysłania. My w Twoim imieniu złożymy wówczas reklamację w DotPay.pl, które realizuje usługę Premium SMS.

Możesz też złożyć sam reklamację w DotPay.pl używając tego formularza.

Film się nie odtwarza lub odtwarzanie się przerywa.

Przeczytaj porady przy problemach z odtwarzaniem.

Nie ma tutaj odpowiedzi na moje pytanie lub problem

Napisz na adres poczta@outfilm.pl, a odpowiemy tak szybko, jak to możliwe, najpóźniej w najbliższy dzień roboczy.