Pomoc

W tym miejscu staramy się odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdziesz tutaj tego, czego szukasz, pisz śmiało na adres poczta@outfilm.pl.

Czy mogę oglądać filmy na Outfilmie poza granicami Polski?

Filmy w Serwisie OUTFILM udostępniane są legalnie, na podstawie umów zawartych z producentami i odpowiednimi agentami. Ze względu na te umowy, dostępność filmów na Outfilmie jest ograniczona do terytorium Polski (polski adres IP).

Kiedy będę mógł zobaczyć na Outfilmie serial „Queer as Folk”?

Wasze propozycje filmowe są dla nas bardzo ważne i bierzemy je pod uwagę w pierwszej kolejności. Z różnych przyczyn niektóre filmy mogą być niedostępne, np. kiedy ktoś inny kupił już licencję, albo kiedy są po prostu za drogie. Poza tym pozyskanie licencji na film zajmuje trochę czasu, przeważnie kilka miesięcy. Staramy się też pozyskiwać dla Was przede wszystkim nowości. Niemniej, mamy nadzieję, że „Queer as Folk” jeszcze kiedyś będzie do zobaczenia na Outfilmie.

Mam aktywną „starą” subskrypcję na kilka miesięcy, co teraz?

Po wprowadzeniu nowej oferty OUTFILM+, wszystkie wcześniej zakupione subskrypcje i wypożyczenia pozostają aktywne przez taki okres, na jaki zostały zakupione. Dadne subskrypcje nie przedłużą się automatycznie, dlatego, żeby skorzystać z nowej oferty, konieczne będzie złożenie zamówienia na nową subskrypcję w nowym modelu i nowej cenie.

Dlaczego wprowadziliście nowy OUTFILM+?

Wprowadzenie nowego OUTFILM+ zbiega się w czasie z uruchomieniem nowego outfilmu. Obecne rozwiązania technologiczne pozwalają na wprowadzenie płatności odnawialnych. Popularność takich serwisów jak Netflix czy ShowMax sprawia, że staje się to standardowym modelem subskrypcyjnej usługi video na życzenie. Poza tym chcieliśmy uprościć systen outfilmowych subskrypcji i umożliwić Użytkownikom kupowanie miesięcznych subskrypcji w obniżonych cenach, które wcześniej zarezerwowane były wyłącznie dla subskrypcji długoterminowych. Dodatkową korzyścią z nowego OUTFILM+ jest to, że odnowienie można zawiesić w każdym momencie na dowolny okres, przez co Użytkownik ma pełną kontrolę nad swoimi wydatkami.

Kupiłem wypożyczenie (subskrypcję), a nie mam dostępu do filmu (filmów).

Choć kanały płatności on-line realizują płatności w czasie rzeczywistym, to zauważyliśmy, że czasami - szczególnie przy płatnościach podczas godzin nocnych - informacja o poprawnym zrealizowaniu płatności dociera do Outfilmu z pewnym opóźnieniem. Opóźnienie to wynosi najczęściej kilka, kilkanaście minut. Niestety nie mamy na to wpływu. W trakcie realizowania transakcji, Użytkownik otrzymuje wiadomość e-mail z wynikiem transakcji. Jeśli wynik transakcji jest POZYTYWNY, oznacza to także, że system Outfilm przyznał dostęp do filmu (filmów). Jeśli pomimo otrzymania takiego maila, dostępu nadal nie ma - prosimy przesłać na adres poczta@outfilm.pl kopię wiadomości od operatora płatności.

Wysłałem SMSa, a zamiast kodu aktywującego otrzymałem informację, że nie ma takiej usługi.

Prosimy sprawdzić czy numer telefonu oraz wysłany w SMSie tekst jest na pewno dokładnie taki, jak wymagany na stronie z wypożyczaniem filmu. Jeśli wszystko się zgadza, prosimy przesłać na adres poczta@outfilm.pl informację o tym, podając numer telefonu, z którego wysłano SMSa oraz mniej więcej datę i godzinę jego wysłania. My w Twoim imieniu złożymy wówczas reklamację w DotPay.pl, które realizuje usługę Premium SMS. Możesz też złożyć sam reklamację w DotPay.pl używając tego formularza.

Film się nie odtwarza lub odtwarzanie się przerywa.

Przeczytaj porady przy problemach z odtwarzaniem.